duminică, 25 noiembrie 2012

M-am mutat ...in casa noua

                           ......pe alt blog!Am lucrat la acest nou proiect timp de cateva zile si este , in sfarsit , gata!
                          Am avut grija sa adaug blogurile pe care le citesc cu placere.In aceasta saptamana s-au adunat multe de povestit.Voi incepe cu o noua comanda Oriflame:
                     Eram curioasa sa incerc noul rimel Maxi Lash 3D ...dar m-a dezamagit:

                                                           Sursa:AICI                                                                                                                          Maine ar trebuie sa apara numarul pe decembrie al revistei Unica.Cadoul va fi o agenda si va costa 16 lei.Sunt tare curioasa cum o sa arate agenda.Luna aceasta revistele apar cam greu !
             O sa revin cu alte vesti si multe poze...numai sa se incarce bateria de la aparatul foto.

                                  O duminica calduroasa!
                        

8 comentarii:

  1. cum de te-ai hotarat sa te muti?
    mult succes in noua casuta :).

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nici nu mai stiu cand am cumparat ultima oara o revista cu, cadou.Nu prea m-au atras.
    Eu de la Oriflame folosesc doar rimelul Wonder Lash.Restul m-au dezamagit si cand era unul de la Visions intr-un ambalaj usor perlat spre gri dar nu m-am mai vazut.Imi placea foarte mult pensula deasa dar se fac desprinde de pe gene in timpul zilei, asa ca schimbam pensula la alt rimel.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Rimelul acesta nu face ce promite.Multumesc frumos pentru comentariu!

      Ștergere
  3. Bine te-am regasit la noua adresa, Aurelia!
    Multa inspiratie si succes iti doresc. Sa stii ca o sa te urmaresc si aici prin GFC si te astept si pe tine dinnou pe blogul meu. Te pup cu drag !

    RăspundețiȘtergere