miercuri, 12 decembrie 2012

MYHYDRABOX a venit

                                    



                                  A venit iarna si la noi!Am asteptat cu nerabdare zapada si astazi am avut parte de :

                      









                                 

                                    Mi-am facut curaj si am ajuns la posta dupa MYHYDRABOX.Am asteptat-o  cu nerabdare si nu m-a dezamagit:








                                    

                               Am primit:









                      1.un pachet de servetele demachiante(25 bucati)
                      2.7 mostre de Lapte demachiant  revigorant Nivea Aqua Effect
                      3.7 mostre de crema hidratanta de zi Nivea Aqua Effect      
                      4.7 mostre de crema hidratanta de noapte Nivea Aqua Effect
                     5.un pliant



                      Imi place foarte mult cutia si o voi pastra pentru alte cosmetice.Ma inteleg foarte bine cu produsele Nivea si deabia astept sa inceapa testarea.Se pare ca si Tommy vrea sa le testeze pentru ca a inceput sa le rontaie.



                                            Va plac produsele Nivea?



                                                                                                               



                                      

10 comentarii:

  1. in Constanta a uitat sa vina iarna...e doar frig...:(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La Braila este foarte multa zapada si ger.O seara frumoasa!

      Ștergere
  2. Abia astept sa imi primesc si eu pachetul.Nu am incercat de foarte mlt timp produsele Nivea si e perfect!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu l-am asteptat cu nerabdare.

      Ștergere
    2. Ce ati intreprins ca sa-l primiti? Au avut o campanie pentru bloggeri?

      Ștergere
    3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    4. Campania a fost aici:
      http://www.nivea.ro/Experimenteaza/ext/ro-RO/NVS-Aqua-Effect?dpl=deeplink-aquaeffect
      S-a terminat de cateva zile.Nu a fost adresata numai blogurilor.

      Ștergere
  3. Am participat si eu cu ceva timp in urma, nu am primit inca nimic, probabil nu m-am incadrat in cei 2000. Nu cred ca sunt undeva afisati toti cei care primesc produsele, nu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca ai castigat trebuia sa primesti pe loc un mesaj de confirmare.

      Ștergere