vineri, 28 decembrie 2012

Revista Femeia /ianuarie 2013





                                            Buna!Ieri a aparut numarul pe ianuarie al revistei "Femeia".Aceasta se gaseste atat simpla (pretul de 5,9 lei/fara folie sau inserturi) cat si in varianta cadou.Sunt 3 cadouri la alegere:crema de maini de la Cosmetic Plant (cadou reeditat) , cartea "1001 miracole pentru sanatate " (cadou tot reeditat .....in fiecare an in aceasta perioada) si laptele demachiant hidratant cu extract de musetel pentru ten sensibil de la Cosmetic Plant.





                          



                                     




                                    Revista plus cadou costa 8,9 lei.In Braila am gasit-o cu toate variantele de cadou.Eu am cumparat-o cu laptele demachiant.....si am alergat cam jumatate de oras s-o gasesc.Acesta are 200 ml si expira in 2015.

                                 Nu am gasit nici un insert sau macar o mostra....saracie mare la redactii la inceput de an.





                                            O zi cu mult soare va doresc!   

4 comentarii:

  1. m-ar tenta demachiantul, mai ales ca ce am se termina in curand.

    RăspundețiȘtergere
  2. interesant, crema de maini de la cosmetic plant e preferata mea, sper sa gasesc si eu revista; te astept si la mine pe blog :* http://frombeautywithlove.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere