marți, 4 decembrie 2012

Revistele lunii decembrie 2012

                                          Am revenit dupa o saptamana de "vacanta" cu revistele lunii decembrie 2012.Luna aceasta am cumparat doar Unica ...deoarece "oferta" este dezamagitoare.


                                          Beau monde

 
                                                        sursa:www.marieclaire.ro



                           Acesta este numarul pe decembrie-ianuarie si cadoul lasa de dorit.O revista cu renumele acesta ar trebui sa se respecte si sa ofere ceva mai bun.Varianta fara cadou contine calendarul Avon 2013 (singurul lucru bun ) si costa 9.9 lei.Revista cu "paleta unica de farduri de pleoape" costa 16 lei.


                                   Marie Claire


                                       sursa:www.marieclaire.ro


 
                     Marie Claire aduce numarul pe decembrie-ianuarie si 3 variante de cadou:
crema de corp Dove Winter Care , bluza sau pantaloni sport.Toate cadourile sunt reeditate.Revista plus cadou este 13 lei.


                                       

                             Femeia



                                                  sursa:www.femeia.ro



                      Revista Femeia pe decembrie are 3 variante de cadou:lotiune de corp pentru fermitate, crema antirid de zi si crema nutritiva de zi.Revista plus cadou costa 11 lei.




                          Avantaje



                                             sursa:pagina de facebook a revistei Avantaje






                              Numarul pe decembrie al revistei vine cu o carte .Este vorba despre "Zodiacul chinezesc 2013.Anul Sarpelui" .Revista plus carte este 15 lei.Se pare ca Avantaje s-a specializat in a oferi cadou carti.



                      Astazi am gasit si aceasta oferta:







                        

                                  Aceasta se numeste "50 de sfaturi contra durerilor in gat" si are cadou o cutie de 8 pastile de Trachisept de miere si lamaie.Are 7 pagini si se gaseste inca.Eu am luat-o pentru ca am probleme cu gatul de multi ani.Revista plus cadou este 7 lei.



              Tot astazi am gasit si acest concurs in Libertatea:









              Se trimit minim 4 taloane intr-un plic pana pe 7.12 si se pot castiga :60 de pachete pentru copt bunatati si 200 de brazi.Urmeaza si a doua saptamana de concurs.





                              Eu imi petrec seara ascultand radio MagicFm (radioul lui Mos Craciun) ...si cu o cana de ciocolata calda.



                               O seara calduroasa...si s-ar putea sa ninga!Deabia astept!               


                         

           
         

 


                       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu