miercuri, 19 decembrie 2012

Tag:Craciunul de ieri vs Craciunul de azi

                                

                                        


                                              Si au ramas doar cateva zile pana la Craciun!Buna seara!La Braila este  ger si vant...barrrr!Am preluat acest tag de la draguta de Alina lui Brumarel .




                1.Care a fost cel mai frumos Craciun din copilaria ta?




                                Cel mai frumos a fost in anul in care m-am mutat cu sotul meu (2007).Totul are o semnificatie aparte cand esti alaturi de persoana iubita.Inca copilaresc la 27 de ani...asa ca am ramas un copil mare.



              2.Care este cel mai frumos Craciun recent?




                            In fiecare an Craciunul este frumos.Cel de anul trecut imi aduce inca aminte de motanelul meu (disparut) Blondi!




         3.Care a fost colindul tau preferat in copilarie?




                             Jingle bells pentru ca imi aducea aminte de desenele animate de Craciun.



            4.Care este colindul tau preferat in ziua de azi?



                           Tot Jingle bells pentru nu si-a pierdut semnificatia in timp.



            5.Care a fost filmul tau preferat de Craciun  in copilarie   ?



                       "Singur acasa"  si toate desenele animate de Craciun care erau pe Cartoon Network.Si acum ma uit la "Craciunul familiei Flinstone"  si "Grinch a furat Craciunul"    .



             6.Care este filmul tau de Craciun preferat in prezent?


                  
                        Am vazut " Singur acasa " de multe ori si tot nu ma plictisesc.



             7.Cum impodobeai bradul de Craciun cand erai mica?


                    
                           Tata punea instalatia (pe care o avem si acum) si apoi intram in actiune.Ma certam cu sora mea care si cum sa asezam globurile.Atunci puneam in brad (pe langa bomboane de brad ) ciocolata si portocale.



            8.Cum impodobesti bradul in ziua de astazi?




                      Nu am apucat sa-l impodobim pentru ca o fac mereu cu sotul meu.El este plecat asa ca sambata va fi gata.Deabia astept!




           9.Crezi in Mos Craciun?De ce?




              Credeam cand eram mica  desi de multe ori a uitat sa vina.Cat de dezamagita eram!Viata m-a rasplatit si acum vine Mosul cam in fiecare zi.




       10.Iti place reclama clasica de la Coca-Cola , cea cu "Sarbatorile vin " si camioanele luminate?



             
              Foarte mult!Imi aduc aminte ca am vazut intr-un an un camion identic in Braila.Pacat ca nu a oprit.



    11.Unde este (sau unde ar fi ) locul perfect pentru a petrece zilele de Craciun?




               Imi place doar acasa.



    12.Brad artificial  sau natural?




             Cand eram mica aveam brad natural.Cred ca doar  intr-un an nu am avut brad.De 4 ani ne-am cumparat un brad artificial.



 13.Cat de importanta  crezi ca este zapada in preajma Craciunului?


            Imi place sa fie zapada.Parca da un farmec aparte acestei zile speciale.


14.Ce inseamna Craciunul pentru tine?



              Inseamna sa fiu alaturi de familie in jurul bradului.Ador linistea acestei perioade si colindele.




                                                    Bradutul de anul trecut










                                                   

         15.Primesti colindatorii de Craciun?




                    Foarte rar.Nu-mi place ca  colindatul s-a rezumat doar la bani.




      16.Care este cel mai frumos cadou primit vreodata de Craciun?



                 Cele pe care le-am primit in copilarie!Ma bucuram de orice gaseam sub brad.                                  

                                              

Un comentariu: