luni, 17 decembrie 2012

The Sunday Post (2)

                            



                                        Am vazut:meciul de handbal Norvegia -Muntenegru . Am ascultat: radio Magic Fm si colinde . Am citit : pliantul de la Kaufland. Am facut: curat , bagaje pentru deplasare, pachet. Am mancat: mult prea multe:sarmale , amandine, savarine . Am baut : apa.  Am gandit: ca timpul trece prea repede . M-am bucurat: ca a castigat Muntenegru finala la handbal. M-am enervat : ca nici nu am iesit bine din casa si am intrat la apa din cauza mocirlei de pe strazi.  Mi-am dorit : sa am o barca ca sa pot scapa de zapada topita de pe strazi. Click: doar bloguri. M-am mirat: ca parca lumea sa grabeste.Au aparut sorcovele in  piata de acum.





                                 Inca o saptamana care a trecut prea repede.Lunea , joia si vinerea lucrez de dimineata pana seara asa ca nu am timp liber.In restul saptamanii incerc sa le fac pe toate si am obiceiul prost sa incep mai multe lucruri si sa nu le termin niciodata.M-am bucurat ca miercuri am avut parte de multa zapada......iar acum trebuie sa folosesti o barca daca vrei sa ajungi acasa.Ploua de doua zile si zapada s-a transformat intr-un mare lac.Sper ca la noapte sa nu inghete ...astfel o sa fie un mare luciu pe jos.Tot de maine planuiesc sa continui pregatirile pentru Craciun ..si sunt atat de multe de facut!





                                       Cum a fost saptamana voastra?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu