luni, 10 decembrie 2012

Week in photos (1)

                                         Buna dimineata!Sunt la apel la o ora matinala (06.42).Am revenit cu prima mea postare Week in photos .A fost o saptamana plina  si a culminat cu tot mai multe crize de astm.Nu pot sa suport trecerea de la cald la rece si cand o fac :ma sufoc.Se pare ca fiecare zi tinde sa devina o provocare ...dar am destula ambitie sa lupt cu boala.




                                           Luni:










                             Dupa o zi plina la munca ......m-am jucat cu Tommy "Grinch" devoratorul de globuri si beteala.Are doar 9 luni...dar creste prea repede!





                               Marti:





                           






                            Am fost pana la Carrefour si nu am putut rata acest bradut!Imi plac foarte mult...si eu inca nu l-am impodobit pe al meu!





                  Miercuri:












                               Iubesc calendarele de advent!Astazi am gasit o steluta.





                  Joi:




                                       







                             In drum spre munca....am admirat prima zapada.Eram singura nebuna cu aparat foto in mana la 06.30 dimineata.




                   Vineri:




                   
                      







                          
                       O parte din ce mi-a lasat Mos Nicolae in ghete.Sunt o mare devoratoare de ciocolata!







                          Sambata:












                            Aceaste flori le-am primit cu o seara inainte...cu ocazia campaniei electorale.Erau inghetate din cauza frigului.






                     Duminica:













                          Era tarziu si-mi adormeam copilul .Ii place asa de mult...ca s-a predat cu mainile sus.





                                        Saptamana voastra cum a fost?



P.S.:Ma gasiti pe facebook  cu id-ul   Aurelia Stelista 





                                                                                                                                                              

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu