marți, 18 decembrie 2012

Week in photos (2)





                                           Repede a trecut inca o saptamana.Timpul parca nu are rabdare si grabeste sosirea Craciunului.Toata saptamana s-a desfasurat dupa tiparul clasic :serviciu, casa si pregatirea pentru sarbatori. Vineri mi-a adus o mare bucurie : a venit sotul acasa din deplasare ....asa ca sambata am plecat sa-l aprovizionam pe Mos Craciun.



                 Luni:










                             Era ora 7 dimineata si multe grade in minus. In tramvai am inghetat pana la serviciu.    




                Marti:










                                 Marti am mers la Carrefour Braila si mi-a placut modul cum arata intrarea .Am zis ca am murit si am ajuns in rai cand am intrat.





                     Miercuri:










                        

                   Toata noaptea a nins.Strada mea arata astfel dimineata.Am mers cu greu pe aici...dar seara arata mai bine:








               

                   Dezapezirea la Braila a fost ceva mai bine fata de alti ani.





                    Joi:





                                                                                                                                            


             
                          Joi dimineata am avut parte de aceasta priveliste cand asteptam tramvaiul.Anul acesta au fost putine luminite la noi.





               Vineri:




                   






                          Am primit de la sotul meu acest cadou.Este luat de la targul din Piata Universitatii din Bucuresti (daca am retinut bine).






                 Sambata:












                            Sambata am plecat sa-l aprovizionam pe Mos Craciun si am dat peste acesti braduti (in Piata Mare).Costau de la 200 lei in sus.Eu am unul artificial de 4 ani.





                 Duminica:










                          Am gasit o oferta buna la farmacia Catena.Multivitaminele efervescente de la Zdrovit (20 tablete) costa 16,5 lei.Am primit gratis un tub de Calciu plus vitamina D3 (20 de tablete  efervescente) .Am card cu reducere de 11 % si am platit pentru cele doua doar 14, 7 lei.





                                    Saptamana voastra cum a decurs?                                                                                            





                         

Un comentariu: