sâmbătă, 12 ianuarie 2013

Jurnal online (1)



                                        Am atatea ganduri de aşternut aici şi nu ştiu de unde să încep.Zilele acestea mă lupt cu depresia......îmi doresc să fac atatea şi mor de ciudă că nu am nici o putere.Îmi este atat de dor de Blondi:







                                       


                                   Aş da orice să-l mai pot ţine iar in braţe.Măcar un minut!  Mă simt totuşi norocoasă că-l am pe el:




                                                      Tommy cand era mic in leagan



                                                    Tommy astazi








                                          

                                   I-am crescut ca pe copii mei şi a meritat fiecare clipă!Cine are animale mă intelege!

                                  Săptamana aceasta m-am bucurat de această comandă la Oriflame:








                             Am vrut să incerc noile gloss-uri de la Marcel Marongiu.Costă 13 lei (bucata) şi sunt absolut delicioase la propriu.Nuanţele mele sunt strawberry şi apricot . Sunt cele mai bune incercate pana acum!O să le cumpar şi in campania urmatoare .Am uitat să spun că  sunt o maniaco-dependenta de luciuri de buze in nuanţe deschise.Vreau cat mai multe !
                            In pungă  am  70 de mostre de parfum. Este vorba de toate parfumurile de la Oriflame .O mostră  are 1 ml şi  întreaga  pungă  a  costat 25 de lei.








                    Dacă  tot  m -am apucat  să  cheltui bani .....am cumparat din Kaufland aceste  două carţi:




                                                             
                  Este vorba despre "Romanul adolescentului miop" de  Mircea Eliade  şi  " Costandina .Uruma.Ce mult te-am iubit"  de Zaharia  Stancu  . Fiecare  a  costat  5 lei  şi  încă  se  găsesc  in magazin . Am  o  lista  intreagă  de  carţi  de  citit  şi  o să-mi  fac  loc  si  pentru  această  carte  a lui  Zaharia  Stancu .Preferata  mea  este  "Descult"  şi  cred   că   am  citit-o  de  zece  ori.

                  Pentru  că  tot  sunt  la  capitolul  carţi  ,  astazi  am  primit  acest  colet  minunat :





                 
                  Le-am castigat  la  un  concurs  organizat  de  revista  The  One .Sunt   toate exemplarele  colecţiei  "Basmele Romanilor"  (10 carţi). Cand  primesc ceva  mă   bucur  ca  un copil  şi  tot  mi  se  pare  minunat .Apreciez  mai  mult   gestul!
                 
                    O sambata plăcută!
                                   

                                
                                              

4 comentarii:

  1. Ce dulci sunt pisicutele, am avut si eu un motanel galben, Tamy il chema, l-am pierdut insa. :(
    Super colectia Basmele romanilor, te invidiez pentru premiu :P Sa le citesti cu placere! :)
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere