luni, 28 ianuarie 2013

Revista Avantaje / februarie 2013



                                     Mă  bucur  să  ne   revedem   intr-o  zi  de  luni   superbă ( cel  puţin  la  Brăila ) .Am  avut  parte  de  mult  soare  şi  parcă  primăvara  se  face  simţită .
                                    Revista  Avantaje  pe  februarie  a  apărut  astăzi  .Eu  am  cumparat-o  simplă :








                                        Somi  a  vrut  şi  ea  să  apară  in  poză !  


                                         Revista   este  in  folie  şi  conţine  : Pliant  farmacia  Centrofarm , Ghid  de  frumusete  valabil  in  farmacia  Sensiblu ( in  perioada  07.02.2013- 27.03.2013 ) ,  brosură  Yves  Rocher  pentru  abonaţii  noi  (pe  care  o  s-o  public  maine )  şi  o  mostră  Vichy  Liftactiv (1,5 ml) . Costă   7, 90  lei .


                                        Varianta  cu  şal   costă  16  lei :








                                    L-am  văzut  numai  pe  negru  şi  nu  mă   interesează .Nu  prea  poţi  sa-ţi  dai  seama  de  calitatea  materialului  din  cauza   foliei .         



                                               V-am  pupăcit!                                               

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu