duminică, 27 ianuarie 2013

The Sunday Post (3 )



                                      Am  văzut :  nimic  interesant  la  televizor . Am  ascultat : muzica  de  pe  You Tube . Am  citit : " Regina  gafelor " de  Meg  Cabot . Am  făcut  : cumpărături . Am mancat  : pizza , prajituri Doina . Am băut :  ceai  Fares de  vara  , Coca-Cola  Light .  Am  gandit :  că  mă  doare  in  gat  iar . M-am  bucurat : că  sunt  atat  de  norocoasă  şi  că  am  atatea . M-am  enervat :  de  nesimtirea  unor  oameni . Te  lovesc  şi  nici  măcar  nu-şi  cer  scuze .  Mi-am  dorit  :  să  mă  pot  teleporta  la  Bucureşti . Click :  bloguri . M-am  mirat :  că  iar  a  nins .Bine   că   nu  a  viscolit .




                                Iată  că  trece  o  altă  săptămana !  Am  avut  parte  de  cateva   surprize  care  mi-au  adus  zambetul pe  buze . Cel  mai  frumos  o  să-l   ridic  maine  de  la  posta  . Simona      şi  cei  de  la  Triodeluxe    mi -au  îndeplinit  o  veche  dorinţa  de  a  testa  produsele  lor . Maine  le  ridic  de  la  postă .Deabia  aştept !
                               Am  avut  parte  de  zile  frumoase  la   muncă  şi  mă  bucur  că  pot  face  ceea  ce  îmi  place . Aseară  am  terminat  de  citit  "Regina  gafelor " de  Meg  Cabot .Mi- a  plăcut   aşa  că  maine  o  să  caut  la  bibliotecă  şi " Regina  gafelor  la  New  York " .Sper  să  o  găsesc ! 



                                         Cum  a  fost  săptămana  voastră?
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu