joi, 28 februarie 2013

Revista Beau Monde / martie 2013



                                               Vă   mulţumesc  foarte  mult  pentru  sprijinul  vostru  la  ACEASTA  
postare  !Suntem  atât  de  aproape  de  a  planta  un  copăcel ! Am  atâtea  emoţii! Ne  lipsesc  doar  4  comentarii   pentru  realizarea   acestui   pas .

                                             Sora  mea  a  cumpărat     revista  Beau  Monde  .Am  avut  ocazia  s-o  răsfoiesc  şi  să-mi  dau  seama  că  nu  am  pierdut  nimic .











                                        Ea  a  ales  varianta  cu  tratament  pentru  unghii  L' Oreal  Paris  Resist & Shine  Pro -Keratine  Strong . Revista  plus  tratamentul  pentru  unghii  costă  15  lei .  Ceea  ce  nu  m-a  mirat  este   ca  nu  conţine  nici  o  mostră  şi  nici  un  insert . Sărăcie  mare  la  acest  capitol ! Revista  este  plină  de  publicitate si  de  haine  cu  preţuri  astronomice .


                                                 Ii  spun  pas în  această  lună .Mi-as  dori  o  mai  mare  varietate  de  cadouri  .Ne-am  cam  săturat  iar  şi  iar  de  aceleaşi  cadouri .




                                       Un  sfârşit  de  săptămână  perfect!


                                                                                           

6 comentarii:

  1. eu am fost la copacel ???
    stai sa vad !!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai fost! Multumesc frumos pentru comentariu! Aceasta era o postare programata si nu era actualizata situatia copacelului.

      Ștergere
  2. nu sunt super incantata nici eu de acesta revista !!
    te pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna! Pe 8 martie Praktiker ofera doamnelor pentru orice produs cumparat o crema de maini sau un gel de dus Avon si o mostra a parfumului Sensuelle. Eu cred ca o sa-mi iau o floare. O seara minunta!
    G

    RăspundețiȘtergere