marți, 26 martie 2013

Revista Avantaje / aprilie 2013



                                 
                             Bună! Ne  reîntalnim   intr-o  zi  "minunată "  de  iarnă . Astăzi  am  fost ,  pe  o  zăpadă  îngrozitoare ,  să  caut  noul  număr  al  revistei  Avantaje .



                                 
 

                         -  eu  am  ales  variantă  fără  cadou .
                        - preţul  revistei  este  de  7,9  lei.
                        - este  in  folie  şi  conţine :

                        1.supliment  de  oferte  valabil  in    farmacia  Help  Net 
                        2. mostră  fond  de  ten  Vichy  Liftactiv  Flexiteint  (nuanta  35  Moyen  Sand )  1  ml
                       3.broşură  "Stilul  tău  primăvară  / vară  2013"  pentru  magazinele  Deichmann

                     -  pe  copertă  este  Cristina  Dincă  .
                    - număr  pagini  este  114
                    -  revista  conţine  şi  cei  100  de  caştigători  ai  concursului  "Femeia  anului ".



                                 Revista  se  găseşte  şi  cu  un  ruj  de  la   Farmassi .  Preţul  ambelor  este  de 13  lei  .Rujul  este  în  4  nuanţe  (  care  NU  sunt  specificate ).




                             Vă  las  cu  poze  făcute  astăzi  la  Brăila .





                             





 Nu se  vede  mare  lucru  datorită  viscolului .



V-am  pupat!

5 comentarii:

  1. Wow, ce vreme! Si la Galati e la fel! Ciudat e ca am asa o placere sadica si imi place cand ninge si n-as vrea sa se opreasca asa cateva zile la rand :|!

    Currently hosting a $50 Gift Card to Choies.com for two lucky winners.

    RăspundețiȘtergere
  2. Vai, ce zapada e acolo la voi, ma ia si mai rau depresia :(

    Mi-ar placea revista cu un ruj Farmasi, insa vorba ta, sa nu stiu nuanta?!

    RăspundețiȘtergere
  3. http://www.farmasi.ro/farmasi-ruj-true-color-p-28.html

    aici se pot vedea nuantele, iar pe capatul rujului scrie nuanta

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna.Imi poti spune te rog daca acei castigatori trebuie sa trimita datele sau sa sune la vreun numar de telefon? Am participat la concurs si n am gasit revista.Sau daca imi poti spune daca sunt castigatori din Buzau.Multumesc!

    RăspundețiȘtergere