luni, 25 martie 2013

Revista Unica /aprilie 2013



                                        Încep   această  postare  prin   a  vă  mulţumi!  Doi  copacei   vor  fi  plantaţi  ....şi  asta  numai   datorită  vouă!Vă  mulţumesc  că  m-aţi   susţinut  in  această  campanie  minunată!

                                         Astăzi  a  apărut   numărul  pe  aprilie  al  revistei  Unica . 


                          -cadou: rimel    Yves  Rocher  cu  efct  de  alungire  360  grade  
                         -preţ:  revistă  plus  rimel  15  lei
                         - revista  mea  a  conţinut : mostră  Vichy  Liftactiv  Flexiteint  (nuanţa  Moyen  Sand ) , catalog  Fossil  şi  broşură  "Stilul  tău  primăvară /vară  2013 "  (valabilă  în  magazinele  Deichmann )
                        - pe  copertă   este  Daniela  Nane
                       -număr  pagini  :122  
                       - rimelul  este  nuanţa   negru  şi  nu  mi  s-a  părut  deosebit .



                                     
                                                                                            

                                                  Vă  tentează? 

2 comentarii:

  1. Am si eu rimelul. L-a inceput nu mi s-a parut deosebit, dar cu timpul am inceput sa apreciez faptul ca nu e waterproof. si apoi m-am impacat mai bine cu el. Pentru un rimel ce nu rezista la apa este bun, dar nu as da 15 lei pe revista pentru el. Maxim 9 lei(revista pt mine nu costa nici 1 leu)- ma zgarcesc mereu
    G

    RăspundețiȘtergere