vineri, 5 aprilie 2013

Revistele lunii aprilie : Marie Claire si Glamour




                                                      Am   lipsit   ceva  timp  din  peisaj  !  Problemele  mele  de  sănătate  se  agravează  şi  o  operaţie  este  iminentă  .  Să  vă  rugaţi  şi  pentru  mine !

                                                         
                                                       Sora  mea  a  cumpărat  revista  Marie  Claire  cu  demachiant .Revista  plus  produsul  cosmetic  este  12  lei .


                                            


                                 Revista  conţine  o  broşură   Fossil ,  o  mostră  Bioderma  şi  4  mostre  de  fond  de  ten  Vichy .Demachiantul  are  100  ml  şi   expiră  în  2015  .





                                      Glamour  vine  simplă  şi  în  această  lună. Compensează  cu    Glamour   Shopping  Card  şi  costă  5,9  lei .



                               
                 

                                     Revista  conţine  o  broşură  Deichmann  si  o  mostră  Vichy  Normaderm. Cardul  este  valabil  în  perioada  1-7  aprilie  şi  reducerile  nu  se  adaugă  la  acele  produse   reduse  înainte  de  începerea  campaniei.



                                     Un  sfarşit  de  săptămană  calduros!

4 comentarii:

  1. Cum este demachiantul? am inteles ca este agresiv cu ochii. L-am cautat si eu, dar in Ploiesti nu este decat cu lotiune, care sincer nu este asa stralucita. Tu cum te mai simti? O sa ma rog pentru sanatatea ta.
    G

    RăspundețiȘtergere
  2. Demachiantul l-am avut si de la revista Unica .Nu mi s-a parut stralucit .Sora mea l-a cumparat .Am 2 operatii in fata : amigdalele si deviatie de sept .Multumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere
  3. tocmai ce mi-am luat si eu glamour ...astept sa o rasfoiesc!
    te pup

    RăspundețiȘtergere