marți, 23 aprilie 2013

Versatile Blogger Award



                                     

                                             Polly Lena  şi  scumpa  de  Carmen    mi-au  oferit  acest  premiu  minunat !  Vă  mulţumesc  fetelor!  M-aţi  făcut  tare  fericită!



                                            


Regulile:



1.Mulţumeşte-i  persoanei  care  te-a  nominalizat :

Este  vorba  despre  Polly Lena   şi  Carmen  !  Vă  mulţumesc  foarte  mult!  Înseamnă  foarte  mult  pentru  mine!


2.Include  Link-ul  catre  blogul  respectiv .


3. Selectează  15  bloggeriţe   pe  care  le-ai  descoperit  recent  sau  pe  care  le  urmăreşti  constant :

































4.Lasă  un  link  la  ultima  lor  postare  pentru  a  le  anunţa.



5.Spunei  persoanei  care  te-a  nominalizat  7  lucruri  despre  tine:


a)Sunt  microbistă!  Iubesc  tot  ce  ţine  de  echipa  de  fotbal  Steaua  Bucureşti !  Este  scandal  la  fiecare  meci!


b) Nu  mănanc    paine   de  mai  bine  de  un  an  şi  nici  nu-i  simt  lipsa.


c) Am  astm  şi  primăvara  este  jale .Ţin  inhalatorul  lipit  de  mană/pernă.


d) Mănanc  iaurt  cu  fructe   în  cantităţi  industriale  .


e) Nu  m-am  cantărit  in  ultimele  7  luni  .Nu  cantarul/kilogramele  îmi  conduc  viaţa.


f)Mă  declar  dependentă  de  telefon /Ipod .Nu  pot  trăi  fără  muzică.


g)  Obsedată  de  această  melodie !  Mă  face  mereu  să  rad:







O  zi  frumoasă  şi  cu  mult  soare!

2 comentarii:

  1. Eu sunt alergica la praf si polen...primavara e o "minunatie" pentru mine.
    Ador melodia asta. Tot timpul ma inveseleste. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru nominalizare, Aurelia. Am mai facut tag-uri asemanatoare si am spus atatea ... n-as vrea sa ma repet :)
    Auditii placute si o primavara linistita!

    RăspundețiȘtergere