miercuri, 29 mai 2013

Noua campanie Trender



                                                     Săptămâna   trecută  a  început    pe    Trender .ro   o  nouă  campanie .Este  vorba  despre  Campania   Schauma   Anti-Mătreţă :



                                        


Sursă  : AICI


L-am  înscris  şi  pe  soţul  meu ......şi  a  fost  acceptat  în  campanie .Coletul  a  venit   ieri  şi   a  primit  :





Este   vorba   despre  :  

-  şampon Schauma  Anti-Mătreaţă  cu  lămîie  (400 ml)
-şampon  Schauma  Anti-Mătreaţă  Classic (250ml)
-şampon  Schauma  Anti-Mătreaţă  Intensiv ( 250ml)


Cum  nu  se  putea  să-mi  bag  şi  eu  coada.....am  hotărât  să  le  testez  şi  eu  .Primul  pe  listă  a  fost  şamponul  Shauma  Anti-Mătreaţă  cu  lămâie .Am  rămas  plăcut  impresionată  de calităţile sale  .Miroase  excelent , face  multă  spumă  si  cel  mai  important ....nu  mi-a  îngrăşat  părul .



Vom  reveni  cu  impresii!


V-am  pupat!

4 comentarii:

  1. Si eu am fost acceptat in aceasta campanie.Este prima data cand particip la o astfel de campanie. Am primit produsele si am inceput testarea

    RăspundețiȘtergere