joi, 23 mai 2013

Revista Joy /iunie 2013




                                            Am   avut   parte   de  o  zi.......ploaie ,  ploaie ,  tunete ,  fulgere  !Vântul  s-a  gândit  să-mi  zboare  umbrela ....şi   am  ajuns  fleaşcă   la  muncă  .Vin  cu  o  veste  bună :



                                

"Incepem vara cu o editie pe care sigur nu o veti rata. De maine, la chioscuri, va asteapta JOY iunie. Revista are cadou un card de shopping, cu reduceri la 11 magazine din Bucuresti si din tara (detalii pe pewww.e-joy.ro)! Cardul este valabil in perioada 1 – 8 iunie, iar revista costa 6,9 lei.

Iata cu ce va ispitim in editia de iunie:
De pe coperta ne zambeste Beyoncé - De la pustoaica din Houston pana la unul dintre cele mai puternice branduri, Beyoncé (31) si-a urmat visul cu un singur scop: sa fie perfecta!

Special: Horoscopul iubirii de vara - Pentru urmatoarele luni astrele au pregatit perspective insorite pentru toate zodiile.

Street Style Bucuresti - Tendintele sezonului se vad cel mai bine pe strazile capitalei.

Fashion – costume de baie in culorile sezonului.

Beauty – adevarul despre SPF, machiaje cu efecte 3D.

Lifestyle – calatorie in Provence, noul film al lui Alomodovar – „Amantii pasageri”, romane cu secrete din trecut, decoratiuni cu forme rotunde."



                                        


Sursa  : AICI



Sunt  curioasă  dacă  sunt  incluse  şi  magazinele  din  Brăila .Nu  este  însă  prima  revistă  apărută  luna  aceasta ."  Elle  "  a  spart  gheţa  .Costă  12  lei  şi  nu  era  în  folie .Nu  am văzut  nici  un  cadou .



V-am  pupat!

2 comentarii:

  1. Eu niciodata nu apuc sa ma bucur de aceste carduri. Fie nu au ofere in magazinele care imi plac mie fie nu mai prind perioada cand sunt disponibile.

    RăspundețiȘtergere