duminică, 30 iunie 2013

Ce testez acum






                                                            Bună    dimineată!  Săptămâna    trecută    am  primit    câteva    produse    mult  dorite  :





                                                 
www.gânduricareîmivin.blogspot.com




                                               Acum   2   săptămâni   m-am  dus   la   farmacia  Vihos  -  Pharm  Brăila   .Scopul :  să  obţin  broşura  cu  mostre  Vichy  Idealia  BB  Cream .Aceasta  era  singura  farmacie  parteneră  din  Brăila .  Am  rămas  şocată  de   felul  cum  m-a  tratat  farmacista !  Am stat  3  minute  în  farmacie  şi   am  obţinut  doar  "  pentru  ce  vă  trebuie  (de  vreo  6  ori)  , ba  că  nu  avem  aşa  ceva  ,  nu  a  existat  niciodată  mostre  la  ei  etc." .Cei  de  la  Vichy Romania       au  fost  atât  de  drăguţi   şi   mi-au  trimis   acest  pachet .Ce  bucuroasă  am  fost   când  m-am  externat   din  spital  şi  l-am  găsit  acasă  !  Sunt  o  mare  fană  a  BB  Cream-ului  lor  !  A  făcut  adevărate  minuni  pentru   tenul  meu  gras !  Mulţumesc  frumos  Vichy! 



www.gânduricareîmivin.blogspot.com


Intra -Cyclane    Fortifying   Cream   de   la  Matrix  a   fost  câştigată   la  un  concurs  .




Setul  Stress   Protect   a   fost   câştigat    la  un  concurs     Nivea   .Sunt    tare  curioasă    în   privinţa   lor  ,  mai    ales   că    se    specifică   "  fără   alcool   şi  coloranţi  ".  Sunt   o   mare fană  Nivea  !Iată   colecţia   mea  :

www.gânduricareîmivin.blogspot.com

www.gânduricareîmivin.blogspot.com


Îmi  doresc  foarte   mult    şi   noul    Lapte   de  Corp   Hrănitor   sub   Duş  Nivea  !


www.gânduricareîmivin.blogspot.com


Crema   anticelulitică   Balea   a   costat   17  lei  .Are  300  ml  şi   ,  la   prima  impresie  ,  merită    încercată  .


www.gânduricareîmivin.blogspot.com

www.gânduricareîmivin.blogspot.com




Rimelul   Lash   Millionaire     False    Lashes  Effect     de  la  Miss  Sporty    este       preferatul    meu  .Costă   13,5  lei   şi  merită   fiecare    bănuţ !




V-am  pupat  !










                                       
                                             



                       
                                   

6 comentarii:

  1. Tu ai o experienta cu vanzatoarele (in cazul de fata farmacistele)...incredibila! :P
    Felicitari pentru produsele castigate, nu am folosit nimic din ceea ce ai tu acolo (ce multe produse Nivea) :P
    Sa le folosesti cu drag!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am si eu o mostra de la Vichy, Aqualia Thermal Day Spa, nu am folosit niciodata produse Vichy, expeptand apa termala. Si am avut si rimelul de la Miss Sporty, foarte ok dar in 2 luni s-a uscat. Kiss Kiss

    RăspundețiȘtergere
  3. stii de ce a procedat farmacista asa ? pentru ca le opresc ele , iti dai seama ca nu mai au nevoie sa cumpere produsul...si nu vorbesc in necunostinta de cauza...cineva care lucreaza intr-o farmacie a oferit cuiva mostre de fata cu mine !
    nici nu-ti vine sa mergi sa ceri :(

    RăspundețiȘtergere
  4. Am primit si eu setul Nivea, aveam si cana in el dar mi-a ajuns sparta. Desi era ff bine ambalata. Le-am multumit celor de la Nivea pentru colet dar le-am mentionat (fara pretentii) incidentul, faptul ca minunata cana era "tandari". La cateva zile am primit email ca voi primi alta cana, tot prin posta romana dar care va ajunge intreaga (ma asigura ei). Foarte draguti au fost cei de la Nivea !! Mai ales ca dupa cat de impachetata a fost prima cana (in folie anti-soc), s-a vazut clar dorinta de a ajunge intreaga la castigatori. Sa le folosesti cu drag, mie imi plac tare !

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai un tag de la mine:*
    http://aaannniiieee.blogspot.ro/2013/07/tag-liebster-award.html

    RăspundețiȘtergere
  6. Si mai ai un tag si de la mine: http://carasbeautytoys.blogspot.ro/2013/07/tag-liebster-blog-award.html :-) Pup!

    RăspundețiȘtergere