sâmbătă, 15 iunie 2013

Concursuri si promotii de pe internet




                                                                 Bună  dimineaţa! O  dragă  prietenă   mi-a   atras   atenţia că  nu  am  mai  scris  de  ceva  timp .Are  mare  dreptate ! Se  aproprie  vacanţa  şi  timpul  liber   va  fi mai  mult.Mulţumesc  G.  !  Eşti  o  prietenă  adevărată!


                                                                 Am  ales  să  vă  prezint   câteva   concursuri  la  care  m-am  înscris:




                                                                    AICI    putem  câstiga   10  premii  Dove .Ador  aceste  produse !



                                                                    

Sursa:AICI




Cu  1  Activia  de  băut  putem  câştiga  zilnic  un  costum  de  baie  .Detalii  AICI.



AICI   se  poate  câştiga   acest  super  premiu .





Sursa: AICI
   


Syoss   a  lansat  un  nou   concurs    AICI. Succes!




O  duminică  plăcută!

Un comentariu:

  1. Interesante premii. pacat ca trebuie sa ai facebook, dar ma tin tare si nu-mi creez un cont.
    G

    RăspundețiȘtergere