joi, 1 august 2013

5 gloss-uri pe care nu le-aş mai cumpara




                                        Bună   dimineaţa !  Am   păşit   şi  în  luna  august ,  dar   parcă   vara  trece  prea  repede  . Astăzi   vreau   să   vă   prezint   5  gloss-uri  de   buze   dezamăgitoare  .În  ordinea  numerelor   de  pe   tricou  :



                              1.      Avon    Glazewear   Sparkle  (nuanţa   Coral  Reef   )





                                 
www.gânduricareîmivin.blogspot.com
 

www.gânduricareîmivin.blogspot.com


 -  preţ =  10  lei
- nuanţa  este   plăcută  ,  dar  periuţa.........este  jalnică  .Este   tare  si  zgârie  buzele  .Trebuie  să   te  chinui  ca  să   scoţi   ceva  cu  ea. Nu-l  voi  mai  cumpăra  .



2.  Avon   Glazewear  Vitaluscious  (nuanţa  Rose  Flush ) 


www.gânduricareîmivin.blogspot.com



  
www.gânduricareîmivin.blogspot.com



-preţ =  10  lei
- nuanţa  este   mai    închisă   decât  în  catalog .
- periuţa   este  la  fel  de  aspră  şi  nu  poţi   scoate  mai  nimic  cu  ea  .


3.Avon   Bright  Smile  Lip  Gloss


www.gânduricareîmivin.blogspot.com


-preţ  = 16  lei
-nuanţa  este  plăcută  , uşor   mentolată  ,  dar   nu  rezistă   pe  buze  .Trebuie  aplicat   cu  ajutorul  unei  periuţe.




4. Oriflame  Daring  Spirit  Veryme   Lip  Gloss (nuaţa  Wild  Rose)

 
www.gânduricareîmivin.blogspot.com


-preţ = 9  lei
- nuanţa  este  plăcută  ,  dar  are  un  miros  .....zici   ca  este   stricat  .Se  întinde  greu  şi  nu  rezista  pe  buze -



5. Oriflame   Feel  The  Love  Veryme   (nuanţa  Strawberry)




www.gânduricareîmivin.blogspot.com



-  preţ  = 9  lei
-  nuanţa   este  mult  mai  intensă   şi   nu  se  potriveşte  cu  cea  de  pe  catalog.

Ce  cosmetice   v-au  dezamăgit  ?

 O  zi  cu  mult  soare!
   

P.S.  Aceasta   reprezintă   doar  opinia  mea   personala  ! 

15 comentarii:

  1. Nu stiu de gloss-urile de la Oriflame, insa cele de la Avon mi se par jalnice. Si am incercat multe, dar din pacate nu au nici un fel de calitate. Imi pare rau ca si tu ai experiente nu foarte frumoase cu ele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cele de la Avon parca sunt facute toate dupa aceeasi reteta.

      Ștergere
  2. Uite de asta am eu doar un luciu de buze :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie mai toate produsele Avon mi se par proaste. N-am avut pana acum vreun produs care sa ma multumeasca.
    Acum , cand imi arunc privirea spre paharul cu luciuri de buze/ rujuri, imi sare in ochi rujul Perfect Stay de la Astor.
    Are o parte care arata precum o carioca si o alta parte ce se presupune a fi balsam.
    Mirosul e groaznic, usuca buzele, trebuie sa trec de mai multe ori peste buze pentru a obtine un minim de culoare. Balsamul e fara miros.
    Cica-i rezistent la transfer...Fals!
    Nu mai stiu cat a costat.
    Abia astept sa termin balsamul pentru a arunca aceasta carioca de 2 lei.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nici mie nu prea imi plac produsele Avon, dar nici dupa glossuri nu ma dau in vant pentru ca nu sunt rezistente, se intind peste conturul buzelor si mi se prinde parul de el, apoi se transfera pe fata, port gloss doar cand nu am parul stras.
    Insaaaa, am avut ocazia sa incerc 3 glossuri ffff faine, insa doua dintre ele sunt Dior si YSL, deci consta cam mult, peste bugetul meu, dar sunt bine primite cand e vorba de cadou. :P
    Nu am incercat niciunul dintre cele prezentate de tine, dar acum nici nu am intentia.
    Pupici, Aurelia!

    RăspundețiȘtergere
  5. gloss-uri avon n-am mai vut de vreo 3 ani si oriflame de vreo 4. nu m-am omorat nici eu dupa ele.

    RăspundețiȘtergere
  6. Am cateva glossuri, dar ca si Simo le foloseam mai ales cand aveam parul prins, unele nu sunt lipicioase dar tot se poate impotmoli parul.

    RăspundețiȘtergere
  7. nu am incercat nici unul pana acum, multumesc pt opinie !:)
    te pup

    RăspundețiȘtergere
  8. These are all shades i would wear on my lips , super like ,

    N@NY
    http://artofnanyslife.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere