luni, 30 septembrie 2013

Pe unde am disparut





                                                 A  trecut  mai  bine  de  o  saptamână   de   la  ultima  postare     .Timpul   este    greu   de   stapânit  ,  deoarece   m-am  angajat   in  pozitia  pe  care  am  visat-o  de  mai  bine  de  5  ani  .  Ieri  am  trimis  Catalinei  Sora   revista  Viva  câstigata  şi  imi  cer  scuze  fata  de  intârziere . Nu  am  primit  înca  datele  de  la  Polly  Lena  ,  dar  le  mai  astept  .

                                                Tot  ieri  a  venit  şi  la  mine  revista  Unica  . Spre  bucuria  mea  era  insotita  de  cadoul  de  la  Yves  Rocher   .


                                                
www.ganduricareimivin.blogspot.com



Curioasă  fiind  să  încerc    masca  de  par  de  la  Gerovital , am  cumpărat  şi  revista  Femeia :


                              
www.gânduricareîmivin.blogspot.com


                              
www.gânduricareîmivin.blogspot.com


Astăzi  a  sosit  şi  Joy . Ambele  plicuri  erau  tăiate  în  colt , probabil  vreun  angajat  al  poştei  era  curios  să  vadă  ce  conţine :

www.gânduricareîmivin.blogspot.com


                              
www.gânduricareîmivin.blogspot.com



Mâine   vor  apărea  :

                                                                                     
                                                                       Sursa :AICI


                                                         
Sursa:AICI


Pe  blogul  celor  de  la  Inmedio  ne  arata  ca  ar  mai  fi  cadou  si  o  geanta.


Tot  mâine  apare  şi  Beau  Monde  :


Sursa:AICI


Viva   ,  Ce  se  întamplă  ,  doctore   şi   Glamour  Romania  vor  încheia  seria  revistelor  de  mâine .  Pe  mine  recunosc  că  mă  tentează  gloss-ul  de  la  Yves  Rocher .

Pe  voi  ?


7 comentarii:

  1. La mine, toate revistele care au sosit prin Posta au fost taiate. Si nu asa, un colt mic, ci o taietura de bagai mana!

    RăspundețiȘtergere
  2. Coltul taiat al plicului este politica Postei la trimiterea de 'imprimate'. In felul asta tariful de trimitere e mai mic.

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca plicul e deteriorat se poate face reclamatie.

    RăspundețiȘtergere
  4. Fetelor cei ce trimit plicurile le taie deoarece asa platesc ei mai putin la posta intrebati postasu sau direct la ghiseu ,.

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu am primit astazi revista Avantaje cu o carte de la Lira cadou.

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu mi-am cumparat revista Joy cu fard si mi-a placut foarte mult. Am vazut ca tu nu ti-ai luat-o cu cadou!

    http://visiononfashion.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere