luni, 11 noiembrie 2013

Gama de produse pentru par marca Apidermaliv




                           ............sau  cum   mi-am   salvat  părul  de  la  uscare .  Întotdeauna  m-am   înţeles   bine   cu  produsele Complexului Apicol Veceslav Harnaj   ,  iar   noile   produse  primite   spre    testare   nu  fac   excepţie .   Am   ales   balsamul  şi   masca   de   păr   din   gama Apidermaliv  şi   le -am   consumat   pâna   la   ultima   picatură .




                                         
www.gânduricareîmivin.blogspot.com
                                               Potrivit  producătorului :



                                                   "   Apidermaliv   pentru  păr   este  un  răsfăţ  apicosmetic  ce  hrăneşte  în  profunzime  părul   uscat  sau  devitalizat .Bogată   în  îngrediente  active  ca  untul  de  shea  ,  ulei   de  măsline  ,  lăptişor  de  matcă  şi  bio  keratină  ,  gama  Apidermaliv  este  un  tratament  intensiv  nutritiv . Untul  de  shea ( karite ) hrăneşte  atât  scalpul  cât  şi  firul   de  păr , protejându-l  împotriva  agresiunilor .Lăptişorul  stimulează  creşterea  părului , în  timp  ce  uleiul  de  măsline  previne  despicarea  vârfurilor . Astel , părul  uscat sau  devitalizat  este   hrănit   în   profunzime ."


                                               Balsamul  ultranutritiv  pentru  păr  Apidermaliv   conţine  lăptişor  de  matcă , keratină  bio  şi  unt  de  shea . Nu  are  o  consistenţă  grasă  şi  nu  încurcă  sau  îngraşă  părul .  Nu  este  nevoie  de  mult  produs   ,  este   astfel  şi  economic , miroase  plăcut  şi  nu  costă  mult  .Poate   fi   achizitionat   de   AICI  sau  din  magazinele  naturiste  .Preţ  aproximativ  între  12 -14  lei /  250 ml .


                                              Cu  o  podoabă   capilară  "  grasă "  ,  am  plecat  la  testarea  produselor  cu  neîncredere .Nu  orice  timp  de  produse  pentru  păr  mi  se  potrivesc  , însă  ceea  ce  m-a  cucerit  definitiv  a  fost   Masca  ultranutritivă  pentru  păr  Apidermaliv .  Consistenţa  ei  este  grasă   şi  intră  rapid  în  firul  de  păr .   Este  produsul   care  m-a  încântat  pentru  ca  dă  o  strălucire  aparte  firului  de  păr  .  Produsul  este   economic  , miroase  plăcut , nu îngrasă , nu  încurcă  firul  de  păr  . Poate  fi  achiziţionat  de  AICI   .Preţ  aproximativ  între   15 şi  18 lei /  250 ml .   Îi  voi   scrie  lui  Mos  Crăciun  poate  îmi  aduce  cadou  aceast  minunat  produs  !  Moşule ...... sper  că  mă  auzi /  citeşti ! 



                                               O  săptamână  dulce  ca  mierea  !



                               


             




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu