vineri, 22 noiembrie 2013

În ultimul timp........




                                                        ......s-au  întâmplat  destule  şi  parcă  altcineva  trăieşte  în  locul  meu . Nu  mă  mai  recunosc  sau  nu  mă  mai  regăsesc !  Lăsând  tristeţea   departe   ,  vă  anunţ   că  am  primit  Viva  pe  noiembrie  .




                                                                 
www.gânduricareîmivin.blogspot.com



Revista  conţine  carte  poştală  Milka   ,  broşură  Sensiblu  ,   mostră  Vichy  şi  mostră   parfum  Avon . Articolul  cu  Lucian   Mândruţă   m-a   făcut   să   arunc   revista   la   gunoi !  Nu  înţeleg   atitudinea   celor   de   la   Ringier  în  privinţă  câiniilor  fără  stăpân !  Parcă  presa  nu   trebuie   să   instige  la  ură  şi  violenţă.......Ruşine  ! Păcat  că  aleg  să  promoveze  astfel   de  personaje !


De  la  Mihaela  am  aflat  că  se  pregătesc  primele  reviste  pe  decembrie .
                                                                Sursa : AICI

                                          -  Unica  vine  cu  4  variante  de  plicuri .Preţul  este  de  20  lei .






                                             
sursa : AICI


-  Femeia  vine  la  pachet  cu  "  Cărticica  Delicii  de  Crăciun "  sau/ şi  Balsam  de   buze  Himalaya .Preţul  este  de  10,90  lei.

Mai  multe  informaţii  despre  celelalte  reviste  găsiţi   pe  blogul Mihaelei . 



Cei   de   la  Miniprix   au  astăzi  reduceri  de  25%  la  încălţăminte .  Eu  am  să  arunc  un  ochi  pe  sit-ul   lor  .




                                                     

                                                                             Un     sfârşit    de    săptămână    călduros  !                                                               

Un comentariu:

  1. Multumesc pt pontul cu unica :D de obicei o cumpar, dar mai am si scapari. chiar ma gandeam ce o sa dea cadou de craciun. eu astept cu maaare interes cosmopolitanul, dar cred ca luna asta o sa investesc mai mult in reviste daca au lucruri dragute!

    http://paginidezisinoapte.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere