miercuri, 4 decembrie 2013

Aventuri la Profi



                                                În  Brăila  a  fost   vuiet  mare  !  S-au  deschis  doua  magazine  Profi   ,   şi   unul   fiind   localizat  mai  aproape  de  mine  ,   mi-am   luat   inima   în   dinţi  ,  şi  am  zis  să  le  fac  o  vizită .  Cum  gospodina  din  mine  caută  mereu  oferte  avantajoase  şi  m-au  încântat  cu  publicitatea  lor  ,   joi   am   înfruntat   un   ger   năpraznic   ,  şi  iată-mă  păşind  în  zona  de  intrare  . Acolo  îmi  dau  seama  că nu  aveam  ochelarii   de  vedere  şi  cum  miopia  mea  a  luat-o  razna  (  apropo .....mi-am  schimbat  şi  ochelarii  )  ,  îi  caut  în  geantă   .  Ce  nesimţire  pe  capul  meu ! În  două  secunde  ,   văd    un   nene  gardian  că  vine  în  viteză  spre  mine . Eu , apucând   să-mi   pun   ochelarii ,  rămân  socată  de  reacţia  individului , care  se  opreşte  lângă  mine  şi-mi  aruncă  o  privire   de  parcă  m-ar  lua  la  bătaie  .  Îndividul  angajat  drept  paznic   credea   probabil  că  vreau   să  fur   ceva ,  dar  faza   e  că  nu  aveam  ce  , poate  doar  coşurile  goale   de  cumpărături   de  la  intrare  !  Nu   mai  zic  că  m-a  urmărit  prin  tot  magazinul  şi  ,  poate  l- a  interesat   ce   absorbante  vreau  să-mi  aleg ,  pentru  că  a  stat  în  spatele  meu  tot  timpul  . Mă  duc  la  raionul   de  carne  şi  acolo ......o  tanti  vânzătoare  mă  trata  cu   fundul  (  LA  PROPRIU  )  şi  i  se  vedea  tot  posteriorul   şi  lenjeria  intima  .Nu   avea   decât   vreo  100  de  kilograme  şi   le  punea  mezeluri  clienţiilor    fără  mânuşi  .Şi  ce  dacă  le  poate  transmite   vreo  boală  gravă ......., doar  lenea  este  MARE  .  Sătulă  de  acest  spectacol  grotesc  ,  mă   duc   după   ciocolata   Milka   cu   Oreo  .  Habar   nu   aveam   unde  s-o  găsesc   şi   tare  mă   bătea    gândul  să-i  spun  gardianului  :  "  Dacă  tot  mă  urmăresti  ,  ajută-mă  să  găsesc  standul     cu    ciocolată  !"  

                                                Îl  găsesc   şi  acolo  ........am   avut   nesimţirea    de   a    întrerupe  bârfa    dintre   doi  angajati  .Vorbeau   de  colegul   "x"  ,  care  nu  punea  marfa   la  raft  şi  nu  făcea  treabă  .  O  întreb   pe    domnisoara  angajată  în  această  convorbire  de   Milka  şi-mi  spune  :"  Citeşte  şi  tu   ambalajele " .     Mulţumesc   frumos  !
                                               Nu    ştiu   de  unde  i-au  angajat  ,   dar   fac   de  RUŞINE   numele  de  Profi  !  Păcat  că  la  filiala  Vidin   a  magazinului  ,  nevoile  clientului  stau  pe  ultimul  loc  !
                                                A   meritat  vizita   pentru  că  am  găsit  multe  bunătăţi  :


  

                                       
www.gânduricareîmivin.blogspot.com



Batoane   delicioase  de  ciocolată  cu  portocale / vişine  .O  cutie   are  18  bucăţi   şi  costă   aproximativ   3, 3  lei  . Sunt  mult   mai  bune  decât  cele  de  la  Lidl  şi  .......sunt   dependentă  de  ele  !



www.gânduricareîmivin.blogspot.com


Ediţii    limitate    Primola  ,  ciocolatele   cu  Orange  Jam & Panettone  şi  Baked  Apple&Vanilla  costă   doar  2,85  lei  (bucata  ).


www.gânduricareîmivin.blogspot.com

                                               
www.gânduricareîmivin.blogspot.com




                                             Bomboanele   de  brad   Merry   Christmas   sunt   cele  mai  bune   mâncate  vreodată  !  Sunt   moi  ,  cu  umplutură  de  fructe  şi  se  vede  că  sunt  o  marcă  poloneză  .O  pungă  are  500  grame  (  36  de  bomboane  )  şi  costă  6  lei  .  Cred  că  o  să  le  mânânc  ....până  împodobesc   bradul  !



                                         

www.gânduricareîmivin.blogspot.com




Biscuiţii  moi   cu  gem   de  caise   sunt  o  variantă  mult   mai  ieftină  a  celor  de  pe  piaţa  noastră  .O  cutie  are  11  biscuiţi  şi  costă  1,66  lei  .


www.gânduricareîmivin.blogspot.com




Aceste   figurine  simpatice   costă  1,45  lei  şi  sunt  un  cadou  excelent  de  sărbători  !



Aţi    fost    la    un    magazin   Profi  ?  Ce   impresie   v-au    lăsat!

Un comentariu:

  1. La Profi-ul din Vidin merg si eu, dar nu sunt fana. Mai intru din lipsa de alte optiuni, si mai ales cand vreau sa cumpar mezeluri sau ceva de pachet, si aleg Profi-ul in defavoarea Daniofanului, ca au mai multe produse si mai bune (asa mi se par, cel putin mai proaspete). Dar in rest...Lidl e cel mai tare!

    RăspundețiȘtergere