vineri, 20 decembrie 2013

Revistele lunii ianuarie 2014




                                                        Şi  iar   a   trecut  un   an   !  Nu  - mi  vine  să   cred !  Am   dispărut   din  peisaj  ,  dar  continui   să  vă  citesc   postările  .  Este  o  perioadă  specială  şi  pentru  mine  :  mâine   împodobim  brăduţul  ,  ascult  în  fiecare  zi  Magic  Fm  (  Radioul   lui  Moş  Crăciun ) ,  am  împachetat   câteva  cadouri  .Anul   acesta  m-am  lăsat  pe  mine  şi  am  preferat  să  cumpăr   cadouri   pentru  cei   dragi  !  Dăcă  ei  sunt   fericiţi  ,  atunci   şi  eu  sunt   fericită  !  


                                                    Au   început   să  apară   revistele  lunii  ianuarie  , iar   prima   care  a  spart   gheaţa   este  "Femeia "  .  Vine  la  pachet  cu  produse   reeditate  :



                                                       
sursa :www.femeia.ro




                                           
Sursa : AICI



Pe  lângă  aceste  cadouri  reeditate ,  revista   mai  ofera  colanţi   şi  ciorapi  .Preţul  revistei  plus  insert   este  8,9  lei  .


Mâine   apare  şi  revista  Joy . Cum  nu  poate  sa  nu  respecte  " trendul" ,  aceasta  vine  tot  cu   produse  reeditate  .Este  vorba  de  :


-roll  on  Yves  Rocher;
- crema  de  mâini  Yves  Rocher  ;
-Crema  anticelulitică  Yves  Rocher;
- Mascara  Deborah ;
- Lipgloss  Deborah ;
- Lipgloss  Essence

Sursă  informaţie :  site  Inmedio
Preţul  revistei  simple  este  de  6,9  lei , iar  varianta  cu  insert  se  va  găsi  la  preţul  de   9,99  lei .


Elle  Romania  apare  tot  mâine  .Revista  va  costa  12,9  lei . AICI  au  şi  un  concurs   foarte  interesant !


Unica  vine  şi  ea ....tot  cu  inserturi  reeditate :




                                                                              Sursa : AICI

                                                       Este  vorba  de  un  set  de  pensule  de  make-up  plus  un  produs  cosmetic  Herbalife .Revista  plus  insert  va  fi  9,90  lei  . 


                                                        Luna  aceasta  vor   fi  mai  puţine  reviste , deoarece  majoritatea  au  numere  duble  apărute  pe  piaţă .  Aştept  cu  nerăbdare  Avantaje !


                                                       O  seară  plină  de  căldură  sufletească!
                                                     

4 comentarii:

  1. revista Femeia pare foarte tentanta :D ma uit si eu pe la tarabe sa vad cu ce o gasesc

    http://frombeautywithlove.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. A trecut încă un an, iar eu n-am realizat nimic :(

    RăspundețiȘtergere
  3. Am luat revista Femeia cu crema Himalaya. Expira in martie 2014. :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. Am luat si eu un gel de dus Elmiplant cand am fost in Romania in noiembrie, dar inca nu l-am folosit. Avusesem o mostra mai demult, si a fost ok, asa ca am pus mana pe varianta intreaga.

    RăspundețiȘtergere