luni, 27 ianuarie 2014

A început campania Persil




                                              Vă  salut  din  nămeţii  din  Brăila !  După  3  zile  de  dat  non-stop  la  lopată  ,  mă  pregătesc  pentru  porţia  numărul  2  de  viscol .  Ce  sală ?  Lopata  face  minuni  pentru  kilogramele  în  plus !
                                               Am  primit  şi  o  veste  bună ! A început campania Persil   pe   BuzzStore  .Vor  fi  selectaţi  500  de  participanţi ,  aşa  că  ne  putem  înscrie  AICI .Data  limită  este  3  februarie !
                                                           Condiţia  iniţială  este  ca  să  fim  înscrişi  în  comunitatea  BuzzStore  .Link-ul  de  înscriere  este  AICI . Beneficiile  sunt  multiple :

-   testezi  gratuit  cele  mai  noi  produse  
-   atunci  cand  strângi  cel  puţin  1000  de  puncte  de  buzz,  le  poţi  schimba  în  bonuri  valorice 
-  eşti  lider  de  opinie  în  cercul  tău  de  prieteni .



                                               Cine  s-a  înscris ?  

2 comentarii:

  1. M-am inscris si eu. Multa bafta, cat despre nameti, sa vezi ce e si in Buzau!

    RăspundețiȘtergere
  2. M-am inscris si eu,sper sa fiu selectata! Cica de miercuri ninge iar la noi :)) nu scapam,ca vine iar. Eu n.am reusit sa ajung nici la job,ca drumul spre combinat e inchis.noroc ca stau la bloc si nu trebuie sa dau zapada :D

    RăspundețiȘtergere