sâmbătă, 11 ianuarie 2014

Prima încercare pentru Coccolino : pulovărul aspru şi " mofturos "




                                      Sunt  mai  bine  de  6  ani  de  cand  îmi  spăl   rufele   singură  .La  început  nu  aveam  maşină   şi  spălam  manual  .  Acum   că  am  maşină  ,  nu  pot  spune  decât  că  mă  ajută  foarte  mult  .  Nu   mi-a   lipsit   niciodată  un  singur  produs  :balsamul  de  rufe . Am  tot  căutat  oferta  cea  mai  avantajoasă  şi  pot   spune  că  am  încercat  destule  mărci  ale   produsului  . Campania  BuzzStore şi Coccolino     m-a  oprit  la  un  singur  produs :



                                    
www.gânduricareîmivin.blogspot.com



Nu  pot  ascunde  faptul   că  am  mai  încercat  Coccolino  , dar  nu  aceste  două  ediţii  limitate  de  Crăciun . Şi   să   trecem  la  treabă :  prima  încercare  pentru  Coccolino   este  pulovarul veşnic  aspru  şi  "ţepos".

www.gânduricareîmivin.blogspot.com


 "Învinuitul "  denumit  pulovărul  alb  cu  roşu  este  închis  în  maşina  de  spălat  .Îl  atacăm  cu  o  doză   de  Coccolino  Tiare  Flower & Ref  Fruits  .
www.gânduricareîmivin.blogspot.com
                                 Am  ales  să  pun  balsamul  direct  în  cuvă , deoarece  în  zona  în  care  stau  avem  presiune  mică  la  apă  .  Şi  să-i  dăm  drumul  :



                                
www.gânduricareîmivin.blogspot.com


Alegem  programul  :

www.gânduricareîmivin.blogspot.com



www.gânduricareîmivin.blogspot.com


Şi  acum  aşteptăm :


www.gânduricareîmivin.blogspot.com




După  30  de  minute  şi  alte  câteva  ore  petrecute  pe  frânghie  ,  " învinuitul  "   se   prezintă    mult   prea   pufos   şi  parfumat  ,  încât  Ducesa  îşi  şi  rezervase  locul  de  culcare   pe  el  :

www.gânduricareîmivin.blogspot.com


Folosiţi  Coccolino ?  Vă  place ? 



Cine  vrea  să  testeze   gratuit  produse  gen  Coccolino  ,  se  poate  înscrie  uşor   AICI  .

4 comentarii:

  1. Lovely post <3

    http://same-but-diffrent.blogspot.de

    RăspundețiȘtergere
  2. Tre' sa fie foarte moale, daca mitzi si-a facut culcus!

    RăspundețiȘtergere
  3. thanks for sharing
    =)
    new post: http://tupersonalshopperviajero.blogspot.com.es/2014/01/pink-and-burgundy.html

    RăspundețiȘtergere