miercuri, 19 februarie 2014

Alte concursuri şi promoţii de pe internet




                                                După  o  pauză  mai  lungă  ,  am  revenit  cu  noutăţi .  Nivea  România  ne  răsfaţă  cu  un  nou  concept  de  Hydrabox .AICI   vă  puteţi  înscrie  pentru  a  câştiga  unul    din  cele  30  de  seturi  Nivea  Aqua  Effect  Kit  sau  unul  din  cele  300  de  Hydrabox-uri  .  Nu  este  nevoie  de  cont  de  facebook  ,  aşa  că  înscrieţi-vă  repede . 
                                      Dacă  v-aţi  înscris  pentru  a  testa  unul  din  cele  400  recipiente  de  lapte  de  corp  sub  duş  de  la  Nivea ,  puteţi  urmări  în josul acestei pagini  câştigătorii  .  Sper  să  am  noroc  ,  deoarece  îmi  doresc  foarte  mult  să  încerc  noul  lapte  de  corp  sub  duş cu  unt  de  shea . 
                                      Pe  pagina  lor  de  facebook  ,  se  desfăşoară  alt  concurs  interesant  .  Cine  vrea  să  câştige  una  din  cele  3  excursii  de  2  persoane  la  Barcelona  sau  una  din  cele  200  de  cutii  Nivea  Creme ( Ediţie limitată )   ,  se  poate  înscrie  AICI.



                                     Se  pare  că  Nivea  ne  cam  răsfaţă ,  aşa  că  trebuie  să  le  mulţumim !  Pentru  cine  vrea  să  fie  la  curent  cu  alte  concursuri  ,  îmi  poate  da  o  cerere  de  prietenie  pe  facebook .  Id-ul  meu  este  AICI  .



                                          V-am  pupat  !

P.S. Această  postare  nu  este  sponsorizată !Am  adunat  aceste  informaţii  din  respect  pentru  cititoarele  mele  şi  pentru  că  iubesc  produsele  Nivea .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu