joi, 13 martie 2014

Vopseaua de păr Loncolor la ofertă




                                       Pentru   cine   iubeşte   vopseaua   de   păr   Loncolor   sau  vrea   să  încerce  o   marcă   nouă  ,   în   această   perioadă  ,  în   magazinele   Carrefour  şi  Billa  ,  se  găseşte    în   varianta  1+1  gratis .  Eu   am   ales   nuanţa   mea   de   o    viaţă  - negru  albăstrui :



                                      
www.gânduricareîmivin.blogspot.com




Fiecare   pachet   conţine  o  vopsea  de  păr  Loncolor  Ultra  şi  una  Loncolor  Ultra  cu  complex natural (aceasta  fiind  nou  apărută  în  gama  de  produse ) .Fiecare  cutie  conţine  şi  câte  o  pelerină  ,fiind   de   foarte  mare  folos  pentru  cele  care  se  vopsesc  acasă .  Vopseaua   de  păr  Loncolor  nu  este  o  necunoscută  pentru  mine  ,  deoarece  am  folosit-o  de  zeci  de  ori  în  ultimii  ani .


La  Billa  acest  pachet  ( format  din 1+1  gratis  )  costă  10,59  lei  ,  în  timp   ce  în  Carrefour   este  10,56  lei . O  vopsea  de  păr  ar  veni  în  jur  de 5,30  lei  ,  ceea  ce  este  un  preţ  excelent  pentru  un  produs  de  calitate  ,  testat  de   mine  pe  părul  meu  "mult  prea  pretenţios" .  Se  găseşte  in  toate  diferite  nuanţe  .


O   seară   plăcută !


P.S. Aceasta  nu  este  o  postare  sponsorizată .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu