miercuri, 23 iulie 2014

Sa iubesti cu inima sau cu mintea ?



                                                    Ultimele  3  luni   au  marcat  o  serie   de  schimbari   in   viata  mea ,   am  avut  parte  de   momente  de   cumpana  ,  in   care   am  avut  de  ales  intre  a  iubi  cu  inima  sau  cu  mintea  .Cine  ma  cunoaste  stie   ca  de  cativa  ani   am  ales  sa  nu  mai  vad  si  nici  sa  nu  mai  aud  nimic  din  ceea   ce  este  in  jurul  meu  .  O  intamplare  nefericita ,  trista  si  totusi   inca  atat  de  reala  ,   de  acum  mai  bine  de  8  ani  ,  m-a  marcat   cam  pentru  tot  restul  vietii  .  Pentru  a  evita  sa  mai  sufar  si  sa  mai  ajung  in  pragul  in  care  sa-mi  doresc  sa  renunt   la  tot   ,  alesesem   sa  nu   mai  iubesc ,  sa  trec  prin  viata  cu  o   privire  rece  ,  dura  si  fara  sentimente  .  Treaba   asta  a   functionat   pana   acum    trei  luni   ........cand  am  ales   sa-mi  deschid  inima   catre  altcineva  .Nu  pot  spune   cata  dorinta  s-a  ascuns  in  spatele   acestei  decizii  ,   am  esuat  crezand   ca  toata  lumea  este   ca  mine  si  ca  ,  daca  iubesti  pe  cineva   mai  presus  de  orice   pe  lumea  asta  ,  persoana   respectiva  iti   va  intoarce   macar   o  parte   din  sentimente  .  
                                                   Astazi   am  inteles    ca  nu  este  de  ajuns  intr-o  relatie   ca  numai  unul   singur   sa  iubeasca  ,  nu  poti  reusi   daca  nu  ai  aceea  jumatate  langa  tine  la  bine  si  ........mai  ales  la   rau  .  Si  .......mi-am  invatat  lectia  ,   de  astazi  nu  mai  las  inima  sa  ma  conduca  ,   nu  mai  cedez   pe  baza   unor  sentimente  pe   care  astazi  le  ai  si  maine.......fug  la   propriu  de  tine  .   De  astazi   ,   s-a   intors  adevarata  Aura  .  Aura   cea  dura  ,  nemiloasa  ,  nesuferita  ,  increzuta  ,  insa  ,  vazuta  din  interior  ,  aceea  Aura  care  se  ascunde  in  lumea  ei    pentru  a  nu  fi  dezamagita   iar  .  Iubirea  ramane   pentru  carora  le  este  menita  ,  pentru   mine  ........ramane iar  tacerea  si  singuratatea  .La  revedere   inima  ,  bine  ai   revenit  ,   singuratate  !



P.S.  Aceasta   este  o  poveste  reala  ,  inspirata  din  viata  mea  de  zi  cu  zi  ,  este  o  pagina  din  jurnalul  vietii  mele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu