vineri, 24 iunie 2016

Un vis devenit realitate





                                                                  Sunt  8  ani  de  relatie   si  4  ani  de  la  inceputul  un  nou  vis .  Cam  atat  timp  a  trecut  de  la  prima  sapatura  pentru  casa  noastra ,  de  la  un  inceput  plin  de  temeri  ,  de  nesiguranta  dar  si  de  o  mica  doza  de  optimism .  Cand  am  inceput  sa  construim  casa  noastra ,  ne-am  bazat  pe  materiale de constructii  ieftine ,  cumparate  cu  un  mic  imprumut  facut  la  o  institutie non-bancara  de  creditare  .  
                                                                   Am  folosit  ciment  ieftin  si  caramida  ,  am  ezitat  cand  am  ales  materialele  pentru  hidroizolatie  ,  dar  am  continuat  zi  de  zi  ,  am  lucrat  pe  ploaie , in  canicula ,  in  frig  si  astazi  numar  orele  pana  cand  ne  vom  muta  in  mica  dar  cocheta  noastra  casuta  .  Construita  cu  multa  truda , sacrificii ,  cu  ore  lucrate  suplimentar  ,  cu  sarbatori  ratate ,  cu  concedii  neluate  ,  numai  si  numai  pentru  a  strange  bani  pentru  constructia  ei  ,  astazi  ne  bucuram  de  o  camera  de  zi  larga  si  spatioasa ,  de  o  bucatarie luminoasa ,  de  o  baie  aranjata  numai  dupa  gusturile  mele .  Cum  nu  este  usor  sa  gasesti  materialele de constructie  adecvate  unui  buget  restrans ,  am  consultat  diferite  pliante ,  magazine  de  bricolaje  dar  si  oferta  online si  ,  dupa  lungi  cugetari  ,  am  reusit  sa  ne  incadram  in  bugetul  propus  si  sa  construim  cu  gust  .  Un  ajutor  de  nadejde  am  avut  din  partea  sotului ,  maistru  constructor  cu  experienta ,  care  a  pus  bazele  visului  nostru  si  care  a  realizat  in  aceste  4  ziduri  ,  expresia  talentului  si  a  lungilor  ani  de  cariera  in  domeniu .                                                                                                    Lui  ii  datorez  fiecare  centrimentru  din  casuta  noastra , pentru  fiecare  zi  de  munca , pentru  fiecare lovitura  de  ciocan  peste  maini , pentru  fiecare  taietura  din  cauza  tablei ,  pentru  mainile  zgariate  de  fier , pentru  ca  azi  traim  miracolul  de  a  vedea  .....un  vis  devenit  realiate :  CASA  NOASTRA! 

4 comentarii:

  1. Frumoasa postare!

    http://strumfette.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa aveti numai clipe frumoase in noua voastra casuta !
    Fericire, sanatate si bani multi !

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa va bucurati sanatosi de ea multi ani inainte !

    RăspundețiȘtergere
  4. Intotdeauna primii pasi sunt cei mai grei dar si cei mai frumosi :)

    RăspundețiȘtergere