miercuri, 6 februarie 2013

A doua campanie vALLuntar




                                   O  veste  bună !  A  început   o  nouă  campanie  vALLuntar  ! Eu  mi-am  ales  următoarele  cărţi :


                                               Sursa foto:  AICI



                                          Sursa foto:  AICI


                             Ieri  am  primit  vestea  că  am  fost  acceptată  în  campanie !Ce  bucurie !Deabia   aştept   să   vină  !
                             Vă  puteţi  înscrie  şi  voi . Regulamentul  este  AICI .



                                   
PS.  Mâine   dau   drumul  primului  meu  giveaway . Cele 21  de  persoane  din  GFC  ( plus  Geanina -care  mă  urmăreşte  prin  anonim )  o  să  aibă  2  şanse  dacă  se  înscriu .




                                       Vă  atrage  campania  vALLuntar ?
                                                      

                          



                   

4 comentarii:

  1. Eu sunt acel anonim? Chiar as fi uimita sa spui ca da.
    ps - citesc des 4 bloguri, unul este scris de tine :)
    G

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna! Tu esti ! Esti prima persoana , care comenteaza prin anonim , care nu ma jigneste .Am avut mai multe astfel de experiente .O seara frumoasa!

      Ștergere
  2. Cred ca nici nu trebuie sa ii bagi in seama pe cei care te jignesc...mai ales daca sunt anonim...de obicei sunt niste frustrati :))) te pup

    RăspundețiȘtergere