marți, 19 februarie 2013

LIEBSTER AWARD



                                         Săptămâna  trecută  am  primit    primul  premiu   pe  acest  blog . Îi  mulţumesc  frumos  Ioanei  !
                                           




                                       






                                         Regulile  sunt :


1.Numeşte  şi  mulţumeşte   persoanei / blogului  care  ţi-a  acordat  premiul :


                   Îi  mulţumesc  Ioanei  că  s-a  gândit  la  mine ! Este  o  drăguţă!


2.                Scrie 11 lucruri despre tine, ca daca tot ne-am imprietenit prin intermediul blogului,trebuie sa ne stim mai bine, nu?                       
 
3. Răspunde la întrebările adresate de cel care te-a nominalizat și formulează un set nou de 11 întrebări pentru cei pe care îi nominalizezi

 
4.Nominalizeaza 9 blogarite pe care le admiri si care au mai putin de 200 de followers si premiaza-le

 
5.Anunta-le acest aspect pe pagina lor .



   
1.I- am  mulţumit   Ioanei  

2. a)  Sunt  o  Balanţă  mereu  în  căutarea  echilibrului . In  ultimul  timp  nu  prea  îl  găsesc ......


    b)Îmi  plac  foarte  mult   genul  chick-lit.  Am  citit  , în  ultimele  2  luni,   10  astfel  de  cărţi  .Mi -au   plăcut    foarte   mult   "Sunt  aiurită  şi  se  ia " ,   " Regina  gafelor "  ,  "Regina  gafelor  la  New  York " , " Îţi  mai  aminteşti  de  mine ?" .


 


   c) Sunt  o  mare  iubitoare  de  animale . Nu  mănânc  pâine  de  mai  mulţi  ani  . Le  dau  porţia   animalelor  fără   stăpân.


   d)  Iubesc  desenele  animate !Nu  mă   pot   sătura  de  ele !  Mă  uit  şi  acum  la  "Tweety  si  Silvester  " , "Looney  Tunes " , " Gartfield "  etc .


   e) Sunt  dependentă  de  Ipodul  meu  Touch  de  la  Aple . Am  peste  300  de  melodii pe  el .






  f)  Aş  mânca  iaurt  cu  fructe  în  cantităţi  industriale .Nu  mă  pot  sătura !

g) Am  un  stil  de  viaţă  aparte .Mă  culc  la  ora  21  şi  mă  trezesc  la  5 .....zi  de  zi  şi  fără  alarmă .

h) Imi  place  să  postez  pe  pagina  mea  de  facebook  astfel  de  poze  :


                                                        Sursa :Aplicatii  funny


              

        Mă  găsiţi   AICI
                                                
 

 i)Sunt  o  fire  foarte  sensibilă  şi  închisă  .Nu  am  prietene  în  viaţa  reală .


j) Tot  timpul  zâmbesc  şi  iar  zâmbesc  !  Nu  o  fac  pentru  cineva ....ci  pentru  că  mă  simt  bine  cu   mine!


k ) Am  practicat   handbal  de  performanţă  9  ani .A  trebuit  să  renunţ  din  cauza  unei  accidentări  grave .Imi  este   atât  de  dor  de  mingea  de  handbal !



Intrebări  adresate  de  Ioana 




1. Care este job-ul tau de vis?


               Este  legat  de  pariurile  sportive  .Incă  nu- l  am  .



2.Cand suntem mici toti ne imaginam un traseu pentru viata noastra de mai tarziu. Ai reusit sa il urmezi sau nici macar nu mai seamana cu ceea de iti doreai?


               Nu  am  avut  o  copilărie  fericită  şi  nici  timpul  necesar  pentru  a  mă  gândi  . In   mare  parte  sunt   mulţumită  de  ce  am  .



3. Care este filmul tau preferat si de ce? ( Poate ne inspiri)



            Nu  prea  îmi  plac  filmele .Preferatul  meu  este  Gartfield .



4. Daca ar fi sa castigi/sa ti se ofere o suma considerabila de bani, ce ai face cu ei?



            Aş  încerca  să  cumpăr  sănătate ... , dar  nu  se  poate !  Aş  face  adăposturi  pentru  animale .

 5. Care este primul lucru pe care il vezi la o persoana?



              Privirea . 


 
6. Crezi in dragostea la prima vedere. Ti s-a intamplat?



            Da!  Trăiesc  o  astfel  de  poveste  de  mai  bine  de  5  ani!


 
7. Care este intamplarea pe care ti-o amintesti si povestesti cel mai des din copilarie?



           Eram  o  adevărată  băieţoaică .Mă  jucam  numai  cu  baietii  !


 
8. Care ste produsul cosmetic / de ingrijire de care esti absolut dependenta?


             Ador  luciurile  de  buze  de   la  Oriflame .

 9. Daca ar fi sa scrii vreodata o carte, care crezi ca ar fi subiectul pe care l-ai aborda?



               Ar  fi   legat  de  iubirea  de  sine  ....dincolo  de  aparenţe  şi  presiunea  societăţii .

         10. Cum te-ai apuicat de scris pe blog?

  

                   A  fost  ceva  gândit  de  mult  timp  .Am  vrut  să  împărtăşesc  informaţiile  mele  legate  de  reviste .


           
        11.Cum ai ajuns pe blogul meu si mai ales, ce te face sa te intorci aici?



                    Ti-am   descoperit  blogul  după  un  comentariu  lăsat  pe  celălalt  blog  al  meu .Mă  reîntorc  pentru  că  imi  place  modul  tau  de  a  scrie.




                                  Premiez  pe  cine  vrea ! 


P.S.  Astăzi  am  pus  la  poştă  premiul  Simonei  .Măine  va  urma  cel  al  Geaninei .

 
 



4 comentarii:

  1. Iti apreciez siceritatea, nu as avea curaj sa spun lucruri personale nici in viata reala, nici online.
    G

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari pentru award, chiar il meriti! Mi-a placut enorm postarea ta si poza cu catelusul m-a impresionat enorm. Te pup si numai bine iti doresc :).

    www.101FashionStreet.com

    RăspundețiȘtergere