joi, 14 februarie 2013

Şi câştigătoarea este ....



                                     A  sosit  şi  ziua  cea  mare  !Este  o  postare  programată  şi  o  să  apară  înainte  să  vin  de  la  muncă .  Lista  celor  care  s-au  înscris :



1.Simona
2.Pandrea  Florina
3.Carmen
4.Iulia Sava
5.Ioana_Alinta
6..Camelia Andrasescu
7.Jane
8.Ana-Maria Francu
9.Laly  Dulcineea
10.Gavriloi  Adina
11.Claudia_mami
12.iulika_ct
13.Geanina


                              Lista  cu  şanse  duble  :


1.Simona
2.Simona
3.Simona
4.Pandrea  Florina
5.Carmen
6.Iulia Sava
7.Ioana_ Alinta
8.Ioana_Alinta
9.Ioana_Alinta
10.Camelia Andrasescu
11.Jane
12. Ana_Maria Francu
13.Laly  Dulcineea
14.Gavriloi Adina
15.Claudia_mami
16.iulika_ct
17.Geanina
18.Geanina
19.Geanina


                   Toate  inscrierile  au  fost  corecte . Am  adunat  numerele  pe  care  mi  le-aţi  lăsat  la  postarea  anterioară ( 5 , 14  ,  13,7, 7,5)  şi  le-am  împărţit  la  19 ( numărul  participantelor plus  şanse  duble ) .  A  ieşit  astfel :



          5+14+13+7+7+5=51 \ 19 = 2,68..........iar  câstigătoarea  este .......Simona !


                        



                Felicitari! Te  voi  contacta  pe  email  astazi !



                Am  promis  şi  un  premiu   special .Acesta  merge  la  .....Geanina ! Mulţumesc  pentru  că  eşti  o  cititoare  fidelă !Te  voi  contacta  şi  pe  tine  pe  email.


                                       Voi  da  drumul  altui  concurs  şi  premiul  va  fi  cartea  " Zori  de  zi " . Cei  care   imi  urmăresc  blogul  pâna  atunci  vor  avea  iar  şanse  duble .



                                                 Vă  mulţumesc!

     

6 comentarii:

  1. Ce ma bucur, ce ma bucur!!!! Merci mult, mult Aurelia, vin fuguta cu adresa!
    Felicitari si Geaninei!

    Pupici!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Felicitari! A vorbit contabila din mine ...cu astfel de calcule! Eu iti multumesc ca ai participat!

      Ștergere
  2. O felicit pe Simona si ma bucur mult, mult pentru ea!:) :*:*

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc mult de tot! n-am castigat niciodata nimic, e prima data Multumesc inca o data. Felicitari Simonei!
    G

    RăspundețiȘtergere